niedziela, 19 stycznia 2014

Obwieszczenia.

    Miałam w planach zawieszenie bloga. Wypaliłam się, jak widzicie posty są coraz gorsze, ale. No właśnie jest ale... Nie umiem bez tego żyć. Jestem teraz chora, mam ospę i zamierzam zacząć trochę tu pracować. 
  Post pojawi się, gdy pojawi się nowy szablon. Ktoś może wie, kto mógłby mi go wykonać? Chcę coś porządnego, dobrego. Co byłoby dobre dla tej historii.
  Poszukuje obrazków, jak jakieś macie to podeślijcie mi linki. Postaram się zrobić szablon sama, ale ba...Jestem zielona. Trochę mi to zajmie.



Myślę także o założeniu strony na facebooku, gdzie mogłabym was informować o tym jak idzie mi pisanie postów.




  Na razie odsyłam was na moją stronę gdzie robię zdjęcia: Klik


  Piszcie mi proszę propozycje na temat urozmaicenia bloga, co mogłabym dodać, co zmienić. Będę wdzięczna za waszą pomoc. 



3 komentarze:

  1. Piiiiisz dalej proszęm Twoje opowiadanie jest świetne i chociaż nie komentowałam rozdziałów to każdy przeczytałam... Mam nadzieję, że notka pojawi się szybciutko ;) Propozycji na urozmaicenie nie mam bo i bez tego blog jest cudowny...

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie nie przerywaj pisania proszę, opowiadania są świetne i bardzo wciągające. Jeśli chodzi o szablon to polecam stronę "Tumblr". Wystarczy, że się zarejestrujesz. Strona jest darmowa, wpisujesz w szukaj tematykę sasusaku czy co tam chcesz i wyskoczy ci pełno obrazów, może któryś Ci się spodoba i wykorzystasz go, ale nie przerywaj pisania... błagam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przerwę. Już pół notki jest, szablon zaczęłam robić. : )

      Usuń