czwartek, 6 listopada 2014

Apelacja II

Kochani!Wypadało by wspomnieć o nowych rozdziałach mangi, która właśnie się zakończyła (jej jak to brzmi). Spotkałam się z różnymi opiniami. 699 był magiczny, 700 już nie koniecznie, ale mimo wszystko czekam na klinówkę i dalsze anime. Szczerze to nie mogę się doczekać ostatniego odcinka anime. Nie wiem, jakoś wolę oglądać niż czytać mangę (Nie bijcie T.T). Nie uroniłam ani jednej łzy. Kurcze no! Happy End, chyba właśnie tego wszyscy chcieliśmy. Cały dzień od 9 rano odświeżałam shippuudena i czekałam na rozdział. Pofatygowałam się nawet i sobie go przetłumaczyłam. Mimo iż manga się skończyła przecież on na zawsze będą w nas. Przysięgam, że kupię wszystkie odcinki i będę katować tym swoje dzieci w przyszłości, rzucając tekstami " Oglądajcie, mamusia oglądała". Niech wiedzą kim był Naruto i potrafią walczyć o swoje marzenia.

Kishimoto mnie natchnął i w mojej głowie pojawił się pewnie pomysł. Wróciłam do korzeni i tego od czego zaczynałam. Nie chcę kończyć z pisaniem. Zbyt bardzo kocham Was czytelników i również waszą twórczość. Mimo iż zniknęłam na dłuższy czas z blogosfery, mimo, że moje opowiadanie nie jest tak świetne jak większość, które tutaj czytam pocieszę was. Będę pisać i planuję dłuższy powrót. Publikacja rozdziału tak się przeciąga, ponieważ mam masę spraw na głowie, ale jutro biorę się dalej do pisania. Szykuje się dłuższa notka, ale nie chcę pisać na siłę więc robię przerwy.

Wracając do 700. Było za mało Sasuke, było za mało Sakury i w życiu bym nie powiedziała, że tak będzie wyglądać ich dziecko. Ale za to wygląd Sasuke (oh, ach) przypadł mi do gustu i to bardzo. Właśnie tak wyobrażałam sobie go w wieku 30 lat. Sam sex. <3

Jak wiecie zajmuję się również fotografią. Pochwalę się wam i zdradzę, że w nowym tygodniu w gazecie lokalnej ma się ukazać wywiad ze mną, więc trzymajcie kciuki żeby to jako tako wyszło. W opowiadaniu szykuje się zwrot akcji i problemy. Tyle wam zdradzę. Postaram się od nowego rozdziału nie pisać tak zawile i wdrażać więcej opisów zdarzeń a nie uczuć bohaterów. Zauważyłam, że przesadzam. Sprawa z zabójstwem Sasori'ego jeszcze się nie skończyła-wierzcie mi.

Nadal zachęcam do głosowania na: http://welcometabs.com/w/523318    .
Konkurs prawdopodobnie trwa do 16 listopada. Później odbędzie się kolejne głosowanie przez facebooka, ale już o nagrody główne.

Chciałabym was prosić również o aktywność, zaświeciło tu pustkami ostatnio i szczerze mówiąc smutno mi troszkę.
Dobrej nocy wam życzę :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz